Atlyginimų nustatymo politika

Galioja nuo 2024 m.

UAB Alpha Asset Management atlyginimų nustatymo politika


1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1.         Ši atlyginimų nustatymo politika (toliau – Politika) nustato UAB Apha Asset Management (toliau – Įmonė) ir jos valdomų investicinių fondų (toliau – Fondai) nustatytųjų darbuotojų, galinčių daryti reikšmingą poveikį Įmonės teikiamai paslaugai ir (arba) Įmonės elgsenai, atlyginimų nustatymo tvarką.
1.2.         Ši Politika taip pat nurodo priemones, priimtas siekiant išvengti galimų rizikų, susijusių su netinkamai ir neproporcingai nustatytais atlyginimais.
1.3.         Šios Politikos tikslas – sukurti tokią nustatytųjų darbuotojų apmokėjimo už atliekamas funkcijas tvarką, kuri ne tik užtikrintų geriausią Įmonės ir klientų interesų siekimą ir įgyvendinimą, bet tuo pačiu nustatytų ir nustatytųjų darbuotojų interesus atitinkančią apmokėjimo tvarką, kurioje būtų numatyta suteikti galimybę laikytis lanksčios kintamų atlyginimų politikos, o prireikus - numatyta galimybė visai nemokėti kintamo atlyginimo. Ši Politika taikoma visiems darbuotojams, kurie pagal savo pareigines nuostatas gali daryti poveikį Įmonės rizikos pobūdžiui.
1.4.         Ši Politika parengta vadovaujantis 2016 m. spalio 14 d. ESMA gairėmis (toliau – ESMA) dėl patikimos atlyginimų nustatymo politikos pagal KIPVPS direktyvą, ESMA gairėmis dėl atlyginimų nustatymo politikos ir praktikos (FPRD) (ESMA/2013/606) bei LR teisės aktais, reglamentuojančiais darbuotojų atlyginimo politikos užtikrinimą ir įgyvendinimą, įskaitant, bet neapsiribojant Lietuvos Respublikos alternatyviųjų kolektyvinio investavimo subjektų valdytojų įstatymu, Lietuvos banko valdybos nutarimu „Dėl valdymo įmonių veiklos organizavimo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ ir kitais teisės aktais.
1.5.         Politikoje vartojamos šios sąvokos:
1.5.1.     Įmonė - Lietuvos banko prižiūrimas rinkos dalyvis, valdymo įmonė, kurios pagrindinė veikla yra informuotiesiems investuotojams skirtų kolektyvinio investavimo subjektų valdymas. Jeigu nenurodyta kitaip, šioje Politikoje įmonės sąvoka apima valdymo Įmonę ir jos valdomus Fondus.
1.5.2.     Vyresnioji vadovybė - asmuo ar asmenys, kurie veiksmingai vadovauja valdymo įmonės veiklai ir dalyvauja sprendimų priėmime.
1.5.3.     Nustatytasis (-ieji) darbuotojas (-i) (arba – Darbuotojas (-ai) - tam tikrų kategorijų darbuotojai, kurių profesinė veikla daro esminį poveikį valdymo įmonės rizikos pobūdžiui, įskaitant vyresniąją vadovybę, už riziką atsakingus darbuotojus, kontrolės funkcijų vykdytojus ir bet kurį darbuotoją, kurio gaunamas visas atlyginimas priskiriamas tai pačiai atlyginimų grupei, kaip vyresniųjų vadovų ir už riziką atsakingų darbuotojų, ir subjekto (-ų), kuriam (-iems) valdymo įmonė yra perdavusi portfelio valdymo ar rizikos valdymo veiklą, tam tikrų kategorijų darbuotojai, kurių profesinė veikla daro esminį poveikį valdymo įmonei. Darbuotojų sąrašą tvirtina valdyba.
1.5.4.     Atlyginimas – visų formų mokėjimai arba išmokos, kurias Įmonė tiesiogiai arba netiesiogiai skiria atitinkamiems asmenims už atliktą darbą ir pareiginių funkcijų vykdymą . Tai gali būti finansinis atlygis (pavyzdžiui, akcijos, opcionai, atitinkamų asmenų skolos panaikinimas, pensijų įmokos, trečiųjų šalių mokamas atlyginimas, pavyzdžiui, pelno dalis, darbo užmokesčio didinimas) arba nefinansinis atlygis (pavyzdžiui, pareigų paaukštinimas, sveikatos draudimas, nuolaidos arba specialios išmokos automobiliui, dosnus išlaidų atlyginimas, ir t. t.). Atlyginimas susideda iš fiksuotosios ir kintamosios dalių.
1.5.5.     Kiekybiniai kriterijai - tai daugiausiai skaičiais išreikšti arba finansiniai duomenys, naudojami atitinkamų asmenų atlyginimui nustatyti (pavyzdžiui, parduotų priemonių vertė, pardavimo apimtys, nustatyti pardavimo arba naujų klientų paieškos tikslai ir t. t).
1.5.6.     Kokybiniai kriterijai - tai visų pirma kiti, ne kiekybiniai kriterijai. Prie jų taip pat gali būti priskirti skaičiais išreikšti arba finansiniai duomenys, naudojami atitinkamo asmens darbui ir (arba) klientui teikiamoms paslaugoms įvertinti, pavyzdžiui, kliento investicijų grąža, labai mažas skundų skaičius per ilgą laiką ir t. t.
1.5.7.     Fiksuotoji atlyginimo dalis – pastovi atlyginimo dalis, nepriklausanti nuo veiklos rezultatų.
1.5.8.     Kintamoji atlyginimo dalis – atlyginimo dalis, skiriama atsižvelgiant į veiklos rezultatus, įskaitant premijas, papildomas pensijos įmokas, teises į Įmonės akcijas, su akcijomis susijusias finansines priemones, kitas finansines ar nepinigines priemones.
1.5.9.     Priežiūros funkcijos vykdytojas (arba Rizikos kontrolierius) – asmuo, atsakingas už valdymo įmonės vyresniosios vadovybės priežiūrą ir už rizikos valdymo proceso bei politikos, priemonių ir procedūrų, tinkamumo ir veiksmingumo vertinimą ir periodinę peržiūrą.
1.5.10.  Kontrolės funkcijų vykdytojas - darbuotojas (išskyrus vyresniuosius vadovus), valdymo įmonėje atsakingas už rizikos valdymo, atitikties užtikrinimo, vidaus audito ir panašias funkcijas, ne rečiau kaip kartą per metus teikiantis ataskaitas valdybai apie vykdytą Įmonės kontrolę.
1.6.        Kitos Politikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 1.4. punkte nurodytuose teisės aktuose.


2. DARBUOTOJŲ KINTAMOJO ATLYGIO NUSTATYMO PRINCIPAI

2.1.        Siekiant suderinti asmeninius Darbuotojų veiklos tikslus, Darbuotojų skatinimą su ilgalaikiais Įmonės tęstinės veiklos interesais, Politikoje nustatomi principai fiksuotojo ir kintamojo atlygio bei santykio tarp jų nustatymui.
2.2.        Darbuotojo pastovusis atlygis turi sudaryti pakankamai didelę viso atlygio dalį ir rodyti profesinę Darbuotojo patirtį, pareigas, atitikti rinkos kainą, tokiam asmeniui tenkančią atsakomybę. Pastovioji atlyginimo dalis kiekvienam Darbuotojui nustatoma individualiai, atsižvelgiant į aukščiau nurodytus kriterijus, ji yra pastovi.
2.3.        Ši Politika parengta atsižvelgiant į Įmonės dydį, pobūdį, mastą, o principai nustatomi ir Kintamojo atlygio apskaičiavimo modelis sudarytas taip, kad:
2.3.1.     Atitiktų ilgalaikius Įmonės tęstinės veiklos interesus;
2.3.2.     Verslo strategiją;
2.3.3.     Tikslus;
2.3.4.     Vertybes;
2.3.5.     Skatintų patikimą ir veiksmingą rizikos valdymą;
2.3.6.     Padėtų išvengti interesų konflikto;
2.3.7.     Darbuotojai nebūtų skatinami prisiimti per didelę Įmonei ir jos valdomiems Fondams nepriimtiną riziką;
2.3.8.     Užtikrintų investuotojų ir klientų apsaugos principus Įmonei teikiant paslaugas.
2.4.        Politikoje nustatomas aiškus kintamojo ir fiksuotojo atlygio santykis. Kintamasis atlygis turi sudaryti ne daugiau kaip 100% atitinkamo Darbuotojo Pastoviojo atlygio.
2.5.        Kintamas atlygis yra tik metinis.
2.6.        Kiekvienais metais konkrečiam darbuotojui Kintamas atlygis yra skiriamas Valdybos sprendimu.
2.7.        Kontrolės funkcijas atliekantiems Darbuotojams Kintamasis atlygis skiriamas už atliktus darbus ir rezultatus, susijusius su jiems priskirtų funkcijų vykdymu, ir nepriklauso nuo Įmonės veiklos rezultatų.
 

3. KINTAMOJO ATLYGINIMO SKYRIMAS IR IŠMOKĖJIMAS

3.1.         Kintamasis atlygis konkrečiam Darbuotojui skiriamas direktoriaus įsakymu, atlikus kasmetinį Darbuotojo veiklos rezultatų vertinimą, kaip tai numatyta Politikos 4 dalyje, ir Įmonės valdybai priėmus sprendimą dėl Kintamojo atlygio dydžio, kaip tai numatyta Politikos 5.3punkte.
3.2.         Kintamasis atlygis yra skiriamas, jeigu egzistuoja visos žemiau nurodytos sąlygos:
3.2.1.     Praėjusiais finansiniais metais Įmonės veiklos rezultatai buvo teigiami;
3.2.2.     Darbuotojas įmonėje dirba nepertraukiamai ne trumpiau nei 12 mėn.
3.2.3.     Darbuotojas veikė sąžiningai, jo veikloje nenustatyta teisės aktų pažeidimų ir jo veiklos vertinimas buvo teigiamas pastaruosius trejus metus (arba visą Darbuotojo darbo Įmonėje laikotarpį, jei jis trumpesnis nei treji metai);
3.2.4.     Kintamojo atlygio skyrimas atitinka Politikos 2.3 punkte nustatytus principus.
3.3.         Įmonėje taikoma vienintelė Kintamojo atlygio rūšis – piniginės išmokos (premijos).
3.4.         Įmonė netaiko atidėjimo laikotarpio ir Kintamojo atlyginimo dalies atidėjimo.
3.5.         Įmonė netaiko užlaikymo laikotarpio.
3.6.         Paskyrus Kintamąjį atlygį, jis išmokama kartu su artimiausiu Pastoviojo atlygio mokėjimu.
3.7.         Įmonės valdyba turi teisę nuspręsti nemokėti paskirtojo Kintamojo atlygio arba jį sumažinti, jeigu Įmonės veiklos rezultatai neatitinka Įmonės veiklos strategijoje numatytų rodiklių arba jei Įmonės veikla tampa nuostolinga.
3.8.         Įmonė taip pat turi teisę nemokėti paskirtojo Kintamojo atlygio ir (arba) susigrąžinti Darbuotojui išmokėtą Kintamojo atlygio dalį, jeigu:
3.8.1.      Ji buvo išmokėta remiantis informacija, kuri, kaip vėliau paaiškėja, iš tikrųjų buvo klaidinga; arba
3.8.2.      Jei vėliau paaiškėja Darbuotojo veikloje padaryti teisės aktų ar Įmonės vidaus dokumentų pažeidimai; arba
3.8.3.      Jei Darbuotojas įgijo teisę į Kintamąjį atlygį dėl savo nesąžiningų veiksmų; arba
3.8.4.      Darbuotojo veikla lėmė Įmonės ir ar Fondų nuostolį; arba
3.8.5.      Skiriant ir (arba) išmokant Kintamąjį atlygį padaryta sąskaitybos klaidų.
3.9.         Su darbo sutarties nutraukimu susijusios išmokos nustatomos atsižvelgiant į Darbuotojo veiklos rezultatus, pasiektus per Įmonės nustatytą laikotarpį, ir taip, kad Darbuotojui nebūtų atlyginama, jeigu jo veikla lėmė Įmonės nuostolį, išskyrus teisės aktuose nustatytas privalomas išmokas.
3.10.      Kontrolės funkcijas atliekantiems Darbuotojams kintamasis atlygis skiriamas už atliktus darbus ir rezultatus, susijusius su jiems priskirtų funkcijų vykdymu, ir nepriklauso nuo veiklos jų kontroliuojamuose verslo padaliniuose rezultatų.


 4. DARBUOTOJO VEIKLOS REZULTATŲ VERINIMAS

4.1.         Apskaičiuotas Kintamojo atlygio fondas neturi riboti Įmonės gebėjimo stiprinti kapitalo bazę. Kintamasis atlygis siejamas ir Kintamojo atlygio fondas sudaromas įvertinus Įmonės veiklos rezultatus, atsižvelgus į esamą ir būsimą riziką, naudojamo kapitalo likvidumo palaikymo sąnaudas.
4.2.         Visa Atlyginimo suma turi būti pagrįsta bendru Darbuotojo ir visos Įmonės rezultatų vertinimu. Kintamasis atlygis nustatomas atsižvelgiant į vertinamojo laikotarpio Įmonės finansinius veiklos rezultatus bei vadovaujantis vertinimo kriterijais (sąrašas nėra baigtinis, gali būti atsižvelgiama ir į kitus kriterijus):
4.2.1.      Darbuotojo aktyvumas ir iniciatyvumas;
4.2.2.      Naujų idėjų generavimas;
4.2.3.      Teisės aktų ir Įmonės vidaus taisyklių bei vertybių laikymasis;
4.2.4.      Tiesioginių vadovų suformuluotų tikslų ir užduočių įvykdymas (pvz.: ar buvo įgyvendinti verslo plane numatyti konkrečiam laikotarpiui iškelti tikslai);
4.2.5.      Tiesioginių vadovų bei klientų atsiliepimai, klientų skundų nebuvimas;
4.2.6.      Darbuotojo užimamos pareigos Įmonėje;
4.2.7.      Darbuotojo turima darbo patirtis;
4.2.8.      Darbo Įmonėje laikas;
4.2.9.      Įsipareigojimų, kuriuos prisiima Darbuotojas, dydis, trukmė, jam kylanti atsakomybė;
4.2.10.   Asmenų, kurie tik kartu daro esminį poveikį valdymo įmonės rizikos pobūdžiui, grupės dydis;
4.2.11.   Įmonės dydis (pvz., turto, kapitalo, įsipareigojimų dydis,  visų Darbuotojų skaičius);
4.2.12.   Veiklos rūšis ir mastas, sudėtingumas, organizacinė struktūra ir prisiimama rizika;
4.2.13.   Kiti veiksniai (pvz., Įmonės išleistų vertybinių popierių įtraukimas į prekybą reguliuojamoje rinkoje, gauti leidimai taikyti pažangiuosius rizikos vertinimo metodus skaičiuojant kapitalo pakankamumą ir pan., nuomonė apie Darbuotoją, suformuota remiantis, pavyzdžiui, patikrinimų, atliktų Įmonės viduje, rezultatais).
4.3.         Siekiant išvengti interesų konfliktų, Darbuotojams skiriama Kintamojo atlygio dalis negali išimtinai priklausyti nuo ir nėra išimtinai siejama su individualiais finansiniais Darbuotojo veiklos rezultatais (klientų pritraukimu, pardavimais, pritrauktų klientų sumokėtais mokesčiais ir kt.).
4.4.         Darbuotojų veiklos rezultatai vertinami kasmet, per pirmuosius tris mėnesius pasibaigus Įmonės finansiniams metams. Darbuotojų veiklos rezultatų vertinimo procesas dokumentuojamas Darbuotojams pildant metines veiklos ataskaitų formas bei tiesioginiams vadovams pateikiant savo vertinimus dėl tokių ataskaitų ir suformuluojant naujus planus ir uždavinius ateinantiems metams, tiesioginiams vadovams rengiant teikimus Įmonės vadybai dėl Kintamojo atlygio dydžio nustatymo bei Įmonės valdybai priimant atitinkamus sprendimus.
4.5.         Apskaičiuojant Kintamąjį atlygį remiamasi ne trumpesnės kaip trejų metų Darbuotojo veiklos vertinimo rezultatais, o kai Darbuotojo darbo santykių trukmė trumpesnė nei treji metai, remiamasi turimais Darbuotojo veiklos vertinimo rezultatais. Faktinis Kintamojo atlygio sudėtinių dalių išmokėjimas paskirstomas per laikotarpį, atitinkantį visą Įmonės veiklos ciklą ir veiklos riziką.

5. POLITIKOS ĮGYVENDINIMAS IR KONTROLĖ

5.1.         Politikos priežiūrą atlieka Priežiūros funkcijos vykdytojas. Atsižvelgiant į Įmonės dydį ir organizacinę struktūrą, atlygio komitetas nėra sudaromas. Tuo atveju, jei Įmonės struktūra padidės iki tokio dydžio, kuriam, vadovaujantis teisės aktais, kontrolę privalo vykdyti atlygio komitetas, jis bus suformuotas, o jo funkcijos ir taikymo apimtis bus reglamentuota papildomai atskirame dokumente.
5.2.         Įmonės Priežiūros ar Kontrolės (jei yra paskirtas atskiras) funkcijas vykdantis Darbuotojas ne rečiau kaip kartą per metus privalo patikrinti, kaip įgyvendinama Politika, o apie rezultatus, teikdamas rašytinę ataskaitą – informuoti valdybą. Jeigu yra nustatoma nukrypimai nuo Politikos, jos įgyvendinimo trūkumais, Priežiūros ar Kontrolės (jei yra paskirtas atskiras) funkcijas vykdantis Darbuotoja teikia konkrečias rekomendacijas valdybai, priemones, kurių imtasi, kad tie trūkumai būtų pašalinti.
5.3.         Įmonės valdyba tiesiogiai prižiūri Darbuotojų Atlyginimų nustatymą, mokėjimą ir kitus su tuo susijusius klausimus. Darbuotojų Kintamuosius atlygius nustato ir sprendimus dėl jų priima Įmonės valdyba atitinkamo Darbuotojo tiesioginio vadovo teikimu, nesudarydama prielaidų grėsmei dėl Darbuotojų neobjektyvumo jų atliekamo darbo atžvilgiu bei skatindama veiksmingą ir patikimą Įmonės rizikos valdymą.
5.4.         Įmonės valdyba tiesiogiai prižiūri už rizikos valdymą ir atitikties kontrolę atsakingų vadovaujančių Darbuotojų Kintamuosius atlygius.
5.5.         Vykdydama savo funkcijas, Įmonės valdyba turi atsižvelgti į ilgalaikius Įmonės akcininkų, investuotojų ir kitų suinteresuotų asmenų interesus.
5.6.         Įmonės Darbuotojas, atsakingas už Kontrolės funkcijos vykdymą Įmonėje, ne rečiau kaip kartą per metus turi atlikti centralizuotą ir nepriklausomą Įmonės vidaus patikrinimą siekdamas nustatyti, ar Politikos nuostatos atitinka Įmonės padėtį, verslo strategiją, tikslus, vertybes, ar ši Politika yra tinkamai įgyvendinama praktikoje, ir parengti bei pateikti Įmonės valdybai pasiūlymus dėl šios Politikos pakeitimų poreikio kartu su siūlomų Politikos pakeitimų projektu. Atlikdamas patikrinimą, Kontrolės funkcijas vykdantis Darbuotojas gali Į šias kontrolės priemones reikėtų įtraukti klientui teikiamų paslaugų kokybės vertinimą, pavyzdžiui, sekti skambučius, kai pardavimai vykdomi telefonu, atrankiniu būdu tikrinti teikiamų konsultacijų ir klientų portfelių tinkamumą.
5.7.         Įmonės Darbuotojas, atsakingas už Kontrolės funkcijos vykdymą Įmonėje, taip pat privalo stebėti, kad Įmonės Darbuotojai nesinaudotų asmeninėmis apsidraudimo strategijomis arba draudimu nuo Kintamojo atlygio sumažėjimo, siekiant sumažinti rizikos poveikio įtaką, numatytą jų Kintamojo atlygio skaičiavimo modeliuose.
5.8.         Priežiūros funkcijos vykdytojas užtikrina, kad Politika ir jos įgyvendinimas būtų bent kasmet peržiūrimi. Atliekant tokias centralizuotas ir nepriklausomas peržiūras, Priežiūros funkcijos vykdytojas vertina, ar bendra atlyginimų nustatymo sistema: 1) veikia kaip numatyta (visų pirma, kad sistema apimtų visus sutartus planus (programas), kad atlyginimo išmokos būtų tinkamos ir kad būtų tinkamai atsižvelgta į Įmonės rizikos pobūdį, ilgalaikius tikslus, siekius ir t.t.); ir 2) atitinka nacionalines ir tarptautines taisykles, principus ir standartus, o esant pasikeitimams reguliavime, siūlo atitinkamus Politikos pakeitimus. Visais atvejais už Politikos peržiūrą ir už užtikrinimą, kad į peržiūros rezultatus būtų atsižvelgta atsakingas Priežiūros funkcijos vykdytojas. Priežiūros funkcijos vykdytojas stebi kaip Įmonės Darbuotojai laikosi rizikos valdymo sistemos priemonių ir procesų.
5.9.         Darbuotojams taikomas reikalavimas nesinaudoti asmeninėmis apsidraudimo strategijomis ar draudimu siekiant sumažinti savo atlyginimo sąlygose numatytą derinimo pagal riziką poveikį taip pat turėtų būti taikomas Kintamajam atlyginimui. Priežiūros ir kontrolės funkcijas atliekantys subjektai turi nuolat taikyti veiksmingas priemones, kuriomis užtikrintų, kad darbuotojai laikytųsi šio reikalavimo, pavyzdžiui, sudarant darbo sutartį su Darbuotoju, į sutartį įtraukti punktą, kuriuo Darbuotojas pasirašytinai sutinka, kad nėra sudarę aukščiau minėtų susitarimų. Įmonė gali koreguoti Kintamojo atlyginimo apskaičiavimus pagal riziką visiems Darbuotojams, atsižvelgiant į didelę riziką ir nepalankiausias sąlygas.


6. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

6.1.         Šią Politiką tvirtina Įmonės valdyba. Politika yra sudedamoji Įmonės rizikos valdymo sistemos dalis ir yra privaloma visiems Darbuotojams.
6.2.         Už Politikos principų ir Kintamojo atlygio apskaičiavimo modelių nustatymą, Politikos periodišką, ne rečiau kaip kartą per 3 metus (o esant poreikiui – ir dažniau), persvarstymą atsakinga valdyba.
6.3.         Už Politikos įgyvendinimą atsakingas direktorius. Direktorius yra atsakingas už Darbuotojų darbo sutarčių atitikimą šiai Politikai.
6.4.         Atitinkami asmenys prieš pradedant vykdyti jiems priskiriamas funkcijas Įmonėje, pasirašytinai supažindinami su Politika, informavimo faktas įrašomas Įmonės vedamame veiklos žurnale, informuojami apie kriterijus, kuriais vadovaujantis bus nustatomas jų atlyginimas, ir supažindinami su kiekvieno iš jų vertinimo procesu.
6.5.         Už Politikos priežiūrą Įmonėje yra atsakingas Priežiūros funkcijų vykdytojas, kuris vertina, ar yra laikomasi Politikos, ar ji atitinka galiojantį reguliavimą, siūlo Politikos pataisas, jeigu tokios yra būtinos ir / ar tikslingos, stebi kaip Darbuotojai laikosi rizikos valdymo sistemos priemonių ir procesų.
6.6.         Įmonė Lietuvos bankui privalo pateikti šios Politikos pakeitimus, jei tokių buvo atlikta, iki kiekvienų einamųjų metų balandžio 30 d., o Įmonėje sudarius atlygio komitetą bei vėliau pakeitus jo sudėtį, bei apie bet kokius Darbuotojų pareigybių sąrašo pasikeitimus Lietuvos bankas privalo būti informuojamas per 5 darbo dienas po to, kai Įmonė atlieka pakeitimus. Už šiame punkte numatytos informacijos savalaikį pateikimą Lietuvos bankui yra atsakingas direktorius. Įmonės Darbuotojas, vykdantis Kontrolės funkcijas Įmonėje, yra atsakingas už šio punkto įgyvendinimo priežiūrą.
6.7.         Nepažeisdama konfidencialumo nuostatų ir asmens duomenų apsaugos reikalavimų, Įmonė atskleidžia visuomenei 2013 m. birželio 26 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 575/2013 dėl prudencinių reikalavimų kredito įstaigoms ir investicinėms įmonėms, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) Nr. 648/2012, 450 str. nurodytą informaciją apie Darbuotojų Atlyginimą. Įmonė šią informaciją atskleidžia vieną kartą per metus Įmonės internetiniame tinklalapyje tą pačią dieną, kai skelbiamos finansinės ataskaitos. Taip pat Įmonė jos viduje atskleidžia kriterijus, kurie bus taikomi nustatant kiekvieno Darbuotojo atlyginimą. Konfidencialūs kiekybiniai Darbuotojų atlyginimo aspektai Įmonės viduje nėra atskleidžiami.